Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /sosw/modules/mod_menu/helper.php on line 97
- Wstęp
- Deklaracja dostępności
- Historia szkoły
- Nauczyciele
- Samorząd Uczniowski
- Rada Rodziców
- Współpraca międzynarodowa
- Powiatowy Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka
- Szkoła Promująca Zdrowie
- Projekt "Mój zawód- mój wybór"
- Koło Naukowe "Mali Odkrywcy"
- Procedura zwolnienia ucznia z zajęć wychowania fizycznego
- Sekcja Olimpiad Specjalnych Sami Swoi Rydzyna
- Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa
- Prawa i obowiązki ucznia
- Prawa dziecka
- Bezpieczny internet
- Procedury szkolne
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /sosw/libraries/cms/application/cms.php on line 460
W piątek 1 marca 2019 roku Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Rydzynie uczestniczyła w ogólnopolskiej konferencji inaugurującej II edycję Projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020” w Poznaniu.
Nasz Ośrodek został zakwalifikowany do w/w projektu i od 1 września 2019 roku będzie realizował jego cele.
Pani Dyrektor otrzymała od Marszałka Województwa Wielkopolskiego certyfikat przystąpienia szkoły do Projektu, który wręczyła Pani Marzena Wodzińska Członek Zarządu Województwa Wielkopolskiego.
Czytaj więcej: Certyfikat uczestnictwa w Projekcie "Cyfrowa Szkoła Wielkopolska@ 2020"
W przedświątecznym tygodniu uczniowie niesłyszących i słabosłyszący wraz z nauczycielami zorganizowali klasowe spotkania wigilijne. Składaliśmy sobie życzenia, opowiadaliśmy o tradycjach Świąt Bożego Narodzenia w naszych domach, a także słuchaliśmy kolęd i pastorałek.
Życzymy wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, niech będzie to czas pięknych chwil w rodzinnym gronie i wytchnienia od szkolnych obowiązków.
4 października młodzież niesłysząca odwiedziła Wrocław. Głównym celem wyjazdu była wizyta w Muzeum „Pana Tadeusza”, gdzie uczniowie brali udział w lekcji muzealnej pt. „Adam Mickiewicz i jego rękopis”.
Zajęcie pozwoliły na bliższe poznanie okoliczności powstania jednego z największych i najcenniejszych dzieł dla kultury polskiej, jakim jest „Pan Tadeusz”. Młodzież mogła zobaczyć eksponaty związane z lekturą, zobaczyć fragmenty dzieła w języku migowym, dzięki temu książka ta stała się bliższa i łatwiejsza w odbiorze dla czytelnika z wadą słuchu.