Szanowni Państwo!
W ramach zminimalizowania zagrożeń związanych z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 oraz potrzebą ograniczenia bezpośrednich kontaktów, Urząd Miejski w Poniecu wprowadza ograniczenia w działalności.
Od 16 marca 2020 r. do odwołania zostaje zawieszona możliwość osobistego załatwiania spraw w urzędzie.
Załatwienie spraw z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego ograniczone zostaje tylko i wyłącznie do rejestracji zgonu po ówczesnym uzgodnieniu telefonicznym pod nr 65 5731433 lub 601636245. W innych przypadkach prosimy Państwa o załatwienie spraw drogą elektroniczną email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub za pomocą platformy e-puap.
Sprawy z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych zostają ograniczone tylko do fizycznego odbioru dowodu osobistego, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym 65 5731 433.
W pozostałych sprawach prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., e-puap lub telefonicznie 65 5731 433.
Zobowiązania finansowe wobec gminy prosimy regulować za pomocą bankowości elektronicznej.
Wszystkie nasze działania podejmowane są w trosce o wspólne bezpieczeństwo. Pamiętajmy jednak, że zdrowie i życie jest najważniejsze, dlatego już dziś zadbajmy o sprawy, na które możemy mieć wpływ. Dziękujemy za zrozumienie i jeszcze raz apelujemy o rozsądek i wzajemną odpowiedzialność.
Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
Burmistrz Ponieca
Jacek Widyński